Skip to main content

Zákaznická péče

Zákaznická péče OneTouch® je zde, aby vám nabídla podporu, jakou potřebujete a vždy, když ji potřebujete. S celosvětovou působností a více než 350 zástupci hovořícími 35 jazyky máme velmi jasný cíl a důvod, proč jít každý den do práce – abychom vám pomohli na vaší cestě.

Máte otázku?

Sestavili jsme seznam některých nejčastěji kladených otázek. Máte-li otázku, podívejte se prosím nejprve zde. Jestliže nenajdete odpověď, kterou hledáte, obraťte se na nás prosím telefonicky a my vám rádi pomůžeme!

Ještě jste svůj glukometr nezaregistrovali?

Pokud si svůj glukometr zaregistrujete, můžeme vám poskytnout trvalou podporu a pomůžeme vám se zvládáním vaší cukrovky. Stačí kliknout na „Registrovat“ níže a vyplnit registrační formulář.

Dva zástupci zákaznické péče OneTouch

Zákaznická péče

Naším cílem v zákaznické péči OneTouch® je poskytnout vám podporu, kterou potřebujete ke zvládání vaší cukrovky. Můžeme vám například pomoci s nastavením vašeho nového glukometru OneTouch® a odpovědět vám na jakékoliv otázky ohledně způsobu použití vašeho produktu OneTouch®

Záznamový deník cukrovky OneTouch

Potřebujete nový deník?

Sledování vašich výsledků pomocí deníku je velmi snadný a užitečný způsob, jak monitorovat výsledky měření vašeho cukru v krvi.

Jednoduše si stáhněte svůj deník zde!

Jak nás můžete kontaktovat

email.png

OneTouch
Share Image: 
0

E-mail [email protected]

 

call.png

OneTouch
Share Image: 
0

Bezplatná telefonní linka 800 223 223Provozní doba linky: pondělí–pátek 8:30 – 16:00

CO/GEN/0117/0004